ID: 52158
Advertentie ID: #52158 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Medewerker Team Actie
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Het hoofdkantoor van de Consumentenbond in Den Haag.
Functieomschrijving
De Consumentenbond is een verbond van en voor alle consumenten in Nederland. Consumenten hebben het voor het zeggen en zij dienen slechts één belang; dat van de consument. De Consumentenbond heeft een veelzijdig aanbod aan producten en diensten en zijn om het consumentenbelang oprecht te dienen actief op alle terreinen: van financiën tot zorg, van elektronica tot de interneteconomie en van reizen tot voeding. Daarbij maken zij zich hard voor de verbetering en bescherming van de rechten van alle Nederlandse consumenten en komen ze samen in actie als die rechten bedreigd worden. Via diverse kanalen informeren zij consumenten om zo betere keuzes te maken. Zij geven advies en verlenen diensten om het makkelijker te maken als men door de bomen het bos niet meer ziet. De belangrijkste waarden zijn: onafhankelijkbetrouwbaarbetrokkenopenOnafhankelijk Zij bewaken bij alles wat ze doen de objectiviteit en zelfstandigheid. Ze laten zich niet beïnvloeden door politieke en commerciële belangen. Het belang dat telt, is dat van de consument. BetrouwbaarDe betrouwbaarheid van het werk staat hoog in het vaandel. Zij hebben deskundige en toegewijde medewerkers, zorgvuldige procedures en kwaliteitsborging. BetrokkenHet werk beïnvloedt het leven van mensen. In hun zekerheid, hun portemonnee, hun gevoel voor rechtvaardigheid en verbondenheid. OpenZij zijn open over wat ze doen en hoe ze dat doen, het is voor iedereen zichtbaar. En iedereen kan meedoen. Zij zijn er voor álle consumenten.In verband met toename in werkzaamheden zijn wij in de gelegenheid om nieuwe collega's aan te nemen.Als medewerker van het Actieteam ben jij verantwoordelijk voor een goede afhandeling van de bestellingen van (potentiele) leden. Daarnaast ondersteun je marketingacties en realiseer je commerciële successen. In deze functie zorg je voor een juiste en klantvriendelijke afhandeling van klantcontacten conform werkinstructie en huisstijl. Je helpt klanten bij het bestellen van minigidsen en koppelt daar een passend aanbod aan. Daarnaast bied je ook de lopende acties aan en draag je bij aan ledenwerving. Ook zorg je voor een correcte en volledige verwerking van contacten en gegevens in een klantenbeheersysteem. Tevens ben je verantwoordelijk voor het behalen van de kwantitatieve en kwalitatieve commerciële doelstellingen.
Functie-eisen
Wat vragen wij van jou?Je bent commercieel en klantgericht en je beschikt over ervaring met klantenservice. Daarnaast vragen we het volgende: Commerciële kansen signaleren; Proactief en communicatief vaardig; Flexibel inzetbaar van maandag t/m donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur (vrijdag van 08:30 uur tot 18.00 uur); Tussen de 24-28 uur per week beschikbaar; Volledige beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een leuke en uitdagende baan bij een van de leukste bedrijven in Den Haag aan. De functie is voor langere periode. Naast hele leuke collegas en een fijne werkplek, biedt de organisatie aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Het bruto uurloon is € 11.06 en de reiskosten worden volledig vergoed. De maximale reiskostenvergoeding bedraagt, ongeacht de vorm van vervoer, €2400.- per jaar. Daarnaast heeft de Consumentenbond een eigen sportgelegenheid binnen het gebouw. Tegen een bijdrage kun je hier gebruik van maken. Je hebt recht op 25 vakantiedagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband. Je vakantietoeslag wordt in mei uitgekeerd en bedraagt 8% van het jaarsalaris. Tevens biedt Timing online trainingen die kunnen bijdragen aan je ontwikkeling. Dus ben jij geïnteresseerd in deze vacature, reageer dan snel via de link of door je CV en motivatie te mailen naar het volgend emailadres: recruitment.denhaag@timing.nlDe sollicitatie procedure:Uitnodiging voor een gesprek op basis van jouw persoonlijk voorstel en motivatiebrief met CV. Op basis van dit gesprek wordt bepaald of je verder gaat in de selectieprocedure.
Het hoofdkantoor van de Consumentenbond in Den Haag.
Functieomschrijving
De Consumentenbond is een verbond van en voor alle consumenten in Nederland. Consumenten hebben het voor het zeggen en zij dienen slechts één belang; dat van de consument. De Consumentenbond heeft een veelzijdig aanbod aan producten en diensten en zijn om het consumentenbelang oprecht te dienen actief op alle terreinen: van financiën tot zorg, van elektronica tot de interneteconomie en van reizen tot voeding. Daarbij maken zij zich hard voor de verbetering en bescherming van de rechten van alle Nederlandse consumenten en komen ze samen in actie als die rechten bedreigd worden. Via diverse kanalen informeren zij consumenten om zo betere keuzes te maken. Zij geven advies en verlenen diensten om het makkelijker te maken als men door de bomen het bos niet meer ziet. De belangrijkste waarden zijn: onafhankelijkbetrouwbaarbetrokkenopenOnafhankelijk Zij bewaken bij alles wat ze doen de objectiviteit en zelfstandigheid. Ze laten zich niet beïnvloeden door politieke en commerciële belangen. Het belang dat telt, is dat van de consument. BetrouwbaarDe betrouwbaarheid van het werk staat hoog in het vaandel. Zij hebben deskundige en toegewijde medewerkers, zorgvuldige procedures en kwaliteitsborging. BetrokkenHet werk beïnvloedt het leven van mensen. In hun zekerheid, hun portemonnee, hun gevoel voor rechtvaardigheid en verbondenheid. OpenZij zijn open over wat ze doen en hoe ze dat doen, het is voor iedereen zichtbaar. En iedereen kan meedoen. Zij zijn er voor álle consumenten.In verband met toename in werkzaamheden zijn wij in de gelegenheid om nieuwe collega's aan te nemen.Als medewerker van het Actieteam ben jij verantwoordelijk voor een goede afhandeling van de bestellingen van (potentiele) leden. Daarnaast ondersteun je marketingacties en realiseer je commerciële successen. In deze functie zorg je voor een juiste en klantvriendelijke afhandeling van klantcontacten conform werkinstructie en huisstijl. Je helpt klanten bij het bestellen van minigidsen en koppelt daar een passend aanbod aan. Daarnaast bied je ook de lopende acties aan en draag je bij aan ledenwerving. Ook zorg je voor een correcte en volledige verwerking van contacten en gegevens in een klantenbeheersysteem. Tevens ben je verantwoordelijk voor het behalen van de kwantitatieve en kwalitatieve commerciële doelstellingen.
Functie-eisen
Wat vragen wij van jou?Je bent commercieel en klantgericht en je beschikt over ervaring met klantenservice. Daarnaast vragen we het volgende: Commerciële kansen signaleren; Proactief en communicatief vaardig; Flexibel inzetbaar van maandag t/m donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur (vrijdag van 08:30 uur tot 18.00 uur); Tussen de 24-28 uur per week beschikbaar; Volledige beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een leuke en uitdagende baan bij een van de leukste bedrijven in Den Haag aan. De functie is voor langere periode. Naast hele leuke collegas en een fijne werkplek, biedt de organisatie aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Het bruto uurloon is € 11.06 en de reiskosten worden volledig vergoed. De maximale reiskostenvergoeding bedraagt, ongeacht de vorm van vervoer, €2400.- per jaar. Daarnaast heeft de Consumentenbond een eigen sportgelegenheid binnen het gebouw. Tegen een bijdrage kun je hier gebruik van maken. Je hebt recht op 25 vakantiedagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband. Je vakantietoeslag wordt in mei uitgekeerd en bedraagt 8% van het jaarsalaris. Tevens biedt Timing online trainingen die kunnen bijdragen aan je ontwikkeling. Dus ben jij geïnteresseerd in deze vacature, reageer dan snel via de link of door je CV en motivatie te mailen naar het volgend emailadres: recruitment.denhaag@timing.nlDe sollicitatie procedure:Uitnodiging voor een gesprek op basis van jouw persoonlijk voorstel en motivatiebrief met CV. Op basis van dit gesprek wordt bepaald of je verder gaat in de selectieprocedure.